Friday 24 August 2012

surat dri seorang sahabat.. :')

Salam alaik.

Aku rasa kita kenal sekejap ja kan? Masa Form 3. Ang duk blakang aku. dan ya, kita chot chet chot chet sama-sama.

aku tak lupa semua yang kita bincang. ang kwn aku yang terlalu kuat aku rasa. dan ang mengenali aku lebih daripada org lain. aku rasa ang yang tau susah senang aku dan faham semuanya.

hanis, terima kasih atas segalanya. nasihat, kritikan semuanya.

Hanis, percayalah yang menangis itu bukan sebab dia lemah tapi dia dah lama berdiri terlalu kuat. dan itu ialah diri ang.

Hanis, jadi muslimah, mukminah, hamba yang solehah dan baik.
jadilah apa-apa pun, aku doakan kebahagiaan dan kejayaan ang. dunia dan akhirat.Selamat Hari Raya Hanis, maafkan aku atas semua salah silap aku. minta maaf sebab x jd kwn yg baik.

terima kasih sebab terima aku sbg kwn...aku hargai sangat..

ukhuwah fillah hanis, ukhuwah fillah...

No comments:

Post a Comment